Ihanan laiska päivä ollut! Ei ole ollut energiaa tehdä yhtään mitään, olen vain ollut olemassa. No, ehkä katsoin jakson tai kaksi (tai kuusi) McLeodin tyttäriä..Ja saatoinpa ottaa päiväunetkin tuossa sohvalla. Mutta en minä mitään oikeaa ole tehnyt! Silmälasit ei tullu vielä, jospa ne huomenna. Jotain olen tainnut syödä koko päivän, kun nälkä ei ole ehtinyt tulla missään vaiheessa ja on ihan ällö olo. Siis oikeasti tosi ällöttävä olo.. Edellisessä neuvolassa oli painoa tullut koko raskausaikana jotain 7kg, mutta nyt varmaan ku täällä vaan akka makkaa ja syö tylsyyteensä niin ehtii näiden viimesten viikkojen aikana tulla toiset 7kiloa lisää! Ja onhan tuota persettä ja reittä jo nyt ihan tarpeeksi, että ei kannattas kerätä yhtään enempää. Syöminen vain on niin kivaa.. Tekee mieli itse tehtyä pannupitsaa ja semmoista marjapiirakkaa, missä ne marjat on hukutettu johonkin rahkaan tms.. Vaikka on kyllä siis niin paha olo, ettei tässä mitään voisi oikeasti syödä. 

Toivottavasti huomenna tulee uusi näkökyky, niin on hyvä syy kävästä Sellossa. Taidan samalla katsoa löytyskö esikoiselle joku kiva lelu, että viihtyy sitten täällä jos tulee. Vaikka semmonen autotalli-lelu, missä on nosturi. Se ois hieno, ku saman sarjan parkkihalli jo löytyy kotoa. Isoveljen tytöistä vanhin aloittaa esikoulun ensi viikolla, jotainhan sen kunniaksi pitäisi ostaa. Minä vaan olen niin maailman huonoin ostamaan mitään kenellekään. Vaan kyllähän se taitaa noille pienille tytöille riittää, että on pinkkistä ja ihanata..