Ihan suotta rehasin sitä laukkua päivän mukana! Kaikki oli hyvin eikä ne halunnu mua sinne. Arvasin kyllä sen, mutta kävihän tuo kuntoilusta raahata sitä kassia mukana. Viikon päästä, eli sitten kun rv 40 on täynnä, saan kuitenkin käynnistyksen, jos ei Mölli tule ulos ennen sitä itse. En ois kyllä halunnu käynnistettäväksi, mutta en minä jaksa viikkotolkulla odotellekaan täällä tyhjän panttina. Oon kumminki melkein kolmelle sormelle auki ja kaulat hävinny melkein kokonaan, niin mistäs sitä tietää vaikka luonto ehtii käynnistää synnytyksen. Toivottavasti se nyt vaan venyy viikonloppuun asti, niin mieskin ehtii mukaan.

Pohkeet on sen verran jumissa eilisestä ja tämänpäiväisestä shoppailusta ja tuosta isosta mäestä, että huomenna en tee mitään! Katon McLeodin tyttäriä vaan, ehkä haen tuosta kulman pitseriasta pitsan, mutta that's it! Ylihuomenna ehkä joudun laskeutumaan taas Selloon, kun ehkä mun uudet silmälasit on siellä jo sillo mua odottamassa. Oishan se luksusta ku näkis taas pitkästä aikaa kunnolla. Tänään ku siellä sairaalan nurkilla oottelin linja-autoa, niin tuntui ettei näe ollenkaan minkä numeroinen bussi sieltä on tulossa ku vasta sitten kun on liian myöhäistä vilkuttaa pysäytysmerkkiä. Tuosta julkisesta liikenteestä voisi kirjoittaa kyllä sivukaupalla. Mutta en taida alkaa sitä nyt ruotia, tahdon nukkumaankin joskus. Vaan se, että olen tässä koneella istumassa, yhtenä kappaleena, lienee oiva osoitus siitä, että tyhmäkin maalainen voi joskus osata mennä bussilla paikasta aa paikkaan bee.